جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 خرداد 1396     
تشریح اقدامات ترافیکی منطقه 19 در محوطه حرم امام (ره)
اختصاص پارکینگ نمایشگاه شهر آفتاب برای استقرار مسافران 6 استان در مراسم ارتحال

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از آماده سازی پارکینگ های شمالی حرم و نمایشگاه شهر آفتاب به مناسبت برگزاری مراسم سالگرد رهبر کبیر انقلاب خبر داد.

 

علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: درهمین راستا اقدامات لازم برای ساماندهی پارکینگ شمالی حرم در حال انجام و تاکنون نیز 2 هزار متر خط کشی در محوطه حرم و بلوار آب نما اجرا شده است.

وی افزود: به منظور کاهش مسافت جابجایی در پارکینگها و استقرار مناسب اتوبوس های زائرین در پارکینگ های 1 و 2 نمایشگاه شهر آفتاب، موانع وگاردریل ها جابجا و 100 نیوجرسی پلاستیکی نیز برای جداسازی استفاده شده است.

همچنین ضمن انجام اصلاحات هندسی در داخل پارکینگ شمالی حرم وداخل پارکینگ نمایشگاه شهر آفتاب، 43 تابلوی اسامی استانها برای راهنمایی مسافران 6 استان در پارکینگ نمایشگاه انجام شده است.

معاون شهردار منطقه با بیان اینکه چادرهای اسکان زائران و مسافران استانهای قم، اصفهان، سمنان، البرز، قزوین و مرکزی در محوطه پارکینگ نمایشگاه شهر آفتاب برپا شده است خاطرنشان کرد: برای دستیابی راحت تر به مسیرها و پارکینگ های حرم بنرهای اطلاع رسانی نیز در این محوطه نصب شد.

این مسئول در ادامه به خدمات دهی رایگان سیستم حمل ونقل عمومی برای تسهیل شرکت شهروندان در مراسم گرامیداشت امام راحل اشاره کرد و گفت: در همین راستا تاکسی های شرکت تاکسیرانی از ابتدای بزرگراه صنیع خانی در صالح آباد به صورت رایگان نسبت به جابجایی زائرین تا حرم مطهر اقدام می کنند.

مترو و شرکت واحد نیز به صورت رایگان به زائرین محترم خدمات ارائه می دهند. بنابراین لازم است شهروندان به منظور سهولت تردد حدالامکان از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: