جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 خرداد 1396     
خط کشی و ایمن سازی خیابان های شریعتی و پاسداران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 ازاجرای عملیات خط کشی معابر در سطح منطقه خبر داد.

 

علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل ونقل وترافیک این منطقه گفت : بنا به درخواست شهروندان و در جهت تسهیل در تردد و حفظ امنیت عابرین پیاده و جلوگیری از تصادفات عملیات خط کشی بلوک عابر پیاده به صورت دو قسمت 5/1متری با رنگ دو جزئی واقع در خیابان شریعتی , پاسداران و کوشا اجرا شد. ا

اسفراینی نژاد هنمچنین از اجرای عملیات خط کشی معابر به صورت محوری واقع در خیابان شهید کلاهدوز حد فاصل پاسداران تا شریعتی به طول 6000 متر خبر داد و افزود:

اسفراینی نژاد در ادامه افزود : از سوی دیگر با توجه به فرسودگی گاردریل ها جهت ایجاد امنیت بیشتر شهروندان به دلیل دید بهتر برای رانندگان و افزایش کیفیت به لحاظ آشکار سازی خصوصا , در زمان نبود نور کافی و شرایط جوی نا مناسب گاردیل های حقانی حد فاصل پل رسالت تا بانک مرکزی و کردستان حد فاصل سرو تا تونل نیایش مجموعا به تعداد 650 عدد و 2700متر تعویض شد.

اسفراینی نژاد ازنصب نیوجرسی در سطح منطقه خبر داد و افزود: بنا به درخواست شهروندان جهت تسهیل در تردد و جلوگیری از تداخل حرکتی وسایل نقلیه 150 عدد نیوچرسی و علائم ترافیکی از جمله در در خیابان شهید دلیری و شیدایی نصب شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: