جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 خرداد 1396     
پاسخ معاون شهردار تهران به برخی شایعات ؛
تا آخرین دقایق همکاری با شهرداری تهران درخدمت شهر ،شهروندان و همكاران هستیم

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اظهار تاسف و تعجب نسبت به برخی شایعات مبنی بر اینکه تعدادی از معاونان و مدیران شهرداری تهران در محل کار خود حاضر نمی شوند، گفت: با تمام توان  اقدامات و فعاليت هاى شهردارى تهران را پيگيرى مي كنيم .

سیدجعفر تشکری هاشمی در جواب افرادی که با شايعات بى اساس قصد ايجاد نگرانى براى مردم و همكاران را دارند، گفت: باید بگویم با عزمی جزم تا دقیقه آخر خادم شهروندان و همكارانمان خواهيم بود.

وی همچنين اظهارداشت: خدمت به مردم و همکاران عزیز درمجموعه شهرداری تهران حزب و جناح خاصی نمی شناسد و تاریخ ندارد، لذا مطابق برنامه هاى مصوب سالانه در خصوص امورات شهردارى  پيگيرى و اقدام مى شود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه كارهاى زيربنايي و فعاليت هاى نگهداشت شهر مثل گذشته و با شتاب بيشتر دنبال خواهند شد و نسبت به گذشته هیچ تفاوتی در روند فعالیت معاونین حاصل نشده است، خاطر نشان کرد: مجموعه خدوم شهرداری تهران اعم از مدیران ارشد و میانی ، کارشناسان و کارکنان  این مجموعه باتمام توان آماده ارایه خدمت به شهر هستند.

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه حق بدیهی و طبیعی هر کسی که به عنوان شهردار انتصاب می شود این است که مجموعه مدیریتی خود را انتخاب نموده و با آنها کار کند، خاطرنشان کرد: کار در شهرداری تهران شامل مجموعه ای ازفعالیت های اجرایی و خدماتی است که حتی یک دقیقه تعطیل بردار نیست و ازاین رو تا آخرین دقیقه بر عهدی که با خدای خود و تعهدی که نسبت به مردم و همکارانمان داریم پایبندیم و وظایف خود را تمام و کمال انجام می دهیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: