جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 خرداد 1396     
رئیس سازمان ورزش در تشریح برنامه های ماه رمضان عنوان کرد
برگزاری جشنواره تفریحی- ورزشی در مناطق 22 گانه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛رئیس سازمان ورزش از فعالیت مجموعه های ورزشی شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان تا سحر خبر داد و گفت: علاوه بر برگزاری مسابقات جام رمضان با 10000 تیم فوتسال و کل کوچک، در مناطق 22 گانه نیز جشنواره تفریحی- ورزشی برگزار می شود.

 

محمد رضایی در تشریح برنامه های سازمان ورزش در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تمامی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران تا سحر به فعالیت شان ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان زمین های چمن در اختیار مسابقات جام رمضان است، عنوان کرد: از آغاز تا پایان ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان را داریم. این مسابقات با 4 هزار و 500 تیم گل کوچک و 5 هزار و 500 تیم فوتسال در سطح مناطق 22 گانه انجام می شود و فینال آن ها در پایان ماه رمضان انجام می شود.

به گفته رییس سازمان ورزش شهرداری تهران مسابقات محلات 22 گانه نیز در ماه مبارک رمضان همچون گذشته به کار خود ادامه می دهند با این تفاوت که برگزاری مسابقات بعد از افطار انجام می شود.

رضایی با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان در مناطق 22 گانه جشنواره های تفریحی- ورزشی خواهیم داشت، تصریح کرد: این مسابقات که همچون مسابقه شهر آفتاب برگزار می شوند، شرایط مسابقات گذشته را دارد و همکاران ما در تمامی بوستان ها تا هر ساعتی از شب که خانواده ها از جشنواره استقبال کنند، خدمات دهی می کنند.

وی ادامه داد: مسابقات تفریحی- ورزشی در 100 رشته تفریحی و ورزشی انجام می شود و تمامی این خدمات با هدف افزایش و تسهیل ورزش همگانی رایگان هستند.

رییس سازمان ورزش خاطر نشان ساخت: تمامی استخرهای زیر مجموعه شهرداری تهران نیز از افطار تا سحر خدمات دهی می کنند. مجموعه های ورزشی و استخرها در طول روز نیز برای کودکان و افراد زیر سن تکلیف و کلاس های آموزشی فعالیت دارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: