جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 خرداد 1396     
شهر شناور میلیونرها +تصاویر

شهرفردا: نشستن در کشتی باشکوه ۶۴۴ فوتی سفیدی که در بندر ویکتوریای چین لنگر انداخته همانند نشستن در قایق بادبانی مسکونی بر روی زمین یا شهری شناور بروی آب است که هرکسی شانس تجربه آن را ندارد. این کشتی خانه بزرگترین زمین تنیس روی آب با ۷ هزار مترمربع مساحت و سالن‌های ورزشی، ۱۲۱۳ بازدید کننده بوده و مسیری در حدود ۶۴۱۰۰۰ مایل دریایی را طی می‌کند. تن‌ها در سالی که گذشت، این شهر شناور از دریای راس در قطب جنوب و دریای ملانزی در نزدیکی گینه نو عبور کرده است.

اما هیجانزده نشوید. هیچکدام از ۱۲ عرضه زیبای این کشتی اجاره داده نمی‌شود. به عنوان مثال محل سکونت بوش در این کروز است. ارزش هرکدام از ۱۶۵ آپارتمان لوکسی که در این کروز وجود دارد بین ۳ میلیون تا ۱۵ میلیون دلار قیمت داشته و برای عضویت در هیئت مدیره آن باید دعوتنامه داشته باشید.
 
 

در اصل این کشتی متعلق به یک شرکت هتل سازی به نام " لیلیان وری" کانادایی بوده که ده سال است در آن سکونت دارد. او توضیح می‌دهد که ۶ طبقه از این کشتی به طور ویژه برای اتاق‌های هتل روزو شده است و درآمد اجاره آن به مصرف اقدامات تجاری این شرکت می‌رسد.

در سال ۲۰۰۳ میلادی، گردشگرانی که درخواست سفر با این کشتی را داشتند به افراد ثروتمند محدود شدند و اجاره‌ها به خرید تبدیل و به همین علت این کشتی تن‌ها کروز مسکونی جهان شد. همه ساکنان و سهامداران این کروز هر سال درباره مسیر کشتی، سوخت مورد استفاده و حتی دکوراسیون کریسمس آن رای می‌دهند.

تا سال ۲۰۰۶ همه اتاق‌های این کشتی فروخته شد. افرادی که موفق به خرید اتاق‌ها شدند، وکلا، دکترها، معماران و کارآفرینان بودند که نظرات و ایده هایشان در خصوص چگونگی حرکت کشتی اجرایی می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: