جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 آبان 1393     
اینترنت شرکت‌های اینترنتی ارزان شد

 

تسنیم: غلامرضا داداش‌زاده با اشاره به این موضوع اظهار کرد: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه شماره 200 را با توجه به بازخوردهای حاصل از اجرای مصوبه 181 و به منظور بهره‌مندی تمام اپراتورها و کاربران از کاهش قیمت پهنای باند تصویب و از اول آبان ماه به دارندگان پروانه ابلاغ کرده است.

وی با اشاره به اینکه تغییر اصلی مصوبه، یکسان‌سازی قیمت پهنای باند اینترنت برای تمامی اپراتورهای حوزه ICT است، تصریح کرد: سایر مفاد مصوبه 181 بدون تغییر بوده و تمامی اپراتورهای ارائه‌کننده پهنای باند اینترنت ملزم به اجرای مفاد این مصوبه و رعایت تعرفه‌های پیش‌بینی شده در آن هستند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمت از سوی اپراتورها تخلف و گرانفروشی محسوب شده و در قالب نظارت‌های رگولاتوری و کمیته‌های طرح پایش با اپراتورهای متخلف برخورد می‌شود.

پیش از این کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مصوبه شماره 181 کاهش قیمت پهنای باند را تنها برای ارائه‌دهندگان سرویس ADSL تصویب کرده بود که با بازنگری در این مصوبه تعرفه پهنای باند اینترنت برای تمامی خدمات و کاربردها و بهره‌برداران در قالب جدول زیر تعیین شده است:




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: