جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 آبان 1393     
اخبار از توزیع بسته‌های امنیت غذایی

ایسنا: دکتر علی ربیعی در پاسخ به پرسشی درباره حذف برخی مشمولان بسته‌های امنیت غذایی از فهرست حمایتی اظهار کرد: مدام در حال شناسایی افراد نیازمندی که سفره غذایی آنها در معرض تهدید قرار دارد، هستیم.

وی افزود: باید سالانه 10 درصد از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور توانمند شده و از چرخه حمایتی خارج شوند که یک روال عادی و مستمر است اما درباره خروج برخی افراد از فهرست‌های سبد امنیت غذایی ما باید گفت افراد تحت پوشش مستمر این دو نهاد حمایتی را همچنان حفظ کرده و حمایت می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعدادی افراد در لیست سازمان بهزیستی بودند که کمک موردی دریافت می‌کردند و خانواده‌های آنها نیز تحت پوشش طرح امنیت غذایی قرار داشتند گفت: در آخرین مرحله توزیع که حدود 20 روز پیش انجام شد، بسته امنیتی تنها به خود این افراد تخصیص یافت. همچنین معلولانی را داشتیم که دو خودرو داشتند و مشکل فقر غذایی نداشتند و آنها را نیز از فهرست‌ خارج کردیم.

ربیعی تاکید کرد: هدف ما این است که روند شناسایی افراد نیازمند را ادامه دهیم و اعلام می‌کنیم دولت فقر غذایی را از بین خواهد برد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: