جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 آبان 1393     
پل های عابر پرتردد شهر مکانیزه می شود

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون شهردار تهران با اشاره به ضرورت نصب پلکان برقی در برخی پل های عابر پیاده پر تردد در شهر تهران گفت: تمامی پل های عابر پیاده که حجم تردد آنها در حد نصاب است به پلکان برقی تجهیز خواهند شد.

سیدجعفر تشکری هاشمی به اینکه تردد عابران پیاده از عرض خیابان همواره یکی از چالش های پیش رو در وضعیت ترافیکی شهر تهران است، گفت: متاسفانه بسیاری از عابران پیاده  بدون توجه به پل های عابر پیاده موجود در میادین و معابر از عرض خیابان تردد می کنند و جان خود را به خطر می اندازند .

وی با تاکید بر اینکه اکنون تمامی معابر شهری اعم از بزرگراهی و میادین و شریان های اصلی و پرتردد شهر به پل های عابر پیاده مجهز هستند، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از شهروندان نبود پلکان برقی در پل های عابر پیاده را بهانه کرده و از عرض خیابان تردد می کنند. این در حالیست که با تردد بی مهابا از عرض خیابان و بزرگراه ها جان خود را به خطر می اندازند .

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه مطالعات جامع و گسترده ای روی پل های عابر پیاده شهر تهران صورت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مکانیزه کردن پل های عابر پرتردد در دستور کار شهرداری است، مطالعات جانمایی پلکان برقی در پل های عابر از سوی معاونت حمل و نقل صورت گرفته است که بر این اساس در مکان هایی که حجم بالای کاربران را داشته باشیم حتما پل عابر مکانیزه می شود.

معاون شهردار تهران افزود: فرایند نصب و نگهداشت پلکان برقی برای پل های عابر پیاده بر عهده معاونت خدمات شهری است لذا تمامی مکان یابی ها به معاونت خدمات شهری ابلاغ شده و حتما به منظور رفاه حال شهروندان پلکان برقی در پل های عابر پرتردد شهر نصب خواهد شد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: