جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 آبان 1393     
انهار شمال غرب تهران لایروبی شد

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،با اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه 22 در خصوص لایروبی انهار و جویها همچنین رفع نقص از نقاط آبگیر در محدوده شمال غرب تهران،  این منطقه امسال به پیشواز روزهای پر بارش می رود.

این اقدامات از سوی اداره خدمات شهری حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه با محوریت نواحی 4 گانه و با هدف پیشگیری از آب ماندگی در انهار روباز و روبسته، جویها، کانالها و مسیلهای موجود در محدوده شمال غرب تهران صورت گرفته است.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در این خصوص اعلام کرد: « لایروبی و نظافت حدود 100 کیلومتر از انهار، جویها، کانالها و مسیلهای موجود در محدوده منطقه طی ماههای پیش از بارندگی و طی طرح فوریتی جهادی صورت گرفته است.  هماهنگی های لازم برای برطرف کردن مشکلات عمرانی که موجب بروز آبگرفتگی در معابر می شود نیز با حوزه معاونت فنی و عمرانی صورت گرفته و مشکلات موجود در زمینه آبگرفتگی های قبلی رفع شده است. »

وی با اشاره به اینکه معابر منطقه 22 طی بارندگی های فصلی اخیر شاهد بروز آبگرفتگی نبوده است، افزود: « با این وجود در نقاط مستعد به بروز آبگرفتگی، عامل کارگری بصورت ثابت مستقر شده تا چنانچه طی بارندگی ها مشکلی اتفاق بیفتد، بسرعت برطرف شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: