جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 15 آبان 1393     
وقوع چند انفجار در سه شهر مصر

ایسنا: به دنبال وقوع چند انفجار در سه شهر مصر دست‌کم سه تن کشته و 13تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش سایت ایلاف، به دنبال وقوع سلسله‌ انفجارها در سه شهر مصر دست‌کم سه تن از جمله دو نیروی پلیس کشته و 13 تن دیگر مجروح شدند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای این انفجارها در سه شهر منوف واقع در استان المنوفیه و قاهره و هم‌چنین شهر دهم رمضان صورت گرفت.

یک منبع امنیتی عنوان داشت که شهروندان مصری نسبت به وجود یک شی‌ء مشکوک در قطار شهر منوف به نیروهای پلیس هشدار دادند و دو نیروی پلیس برای بررسی مسئله به سمت آن حرکت کردند که در این حین شی‌ء مشکوک منفجر شد. به دنبال این انفجار دو نیروی پلیس و یک شهروند مصری کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند.

در شهر قاهره نیز یک بمب در مترو ایستگاه المرج منفجر شد که در پی آن دست‌کم سه تن مجروح شدند. شاهدان عنوان داشتند که این انفجار توسط یک بمب دستی صورت گرفته است.

سه انفجار دیگر نیز در مناطق مختلف دیگر شهر دهم رمضان صورت گرفت. یک منبع عنوان داشت که این سه انفجار توسط بمب‌های صوتی در نزدیکی یک محل تجاری و هتل صورت گرفت که هیچ تلفات و یا خسارتی بر جای نگذاشت. این انفجارها در شرایطی صورت می‌گیرد که مصر شاهد موج عملیات تروریستی در مناطق مختلف آن است که خونبارترین آن‌ها عملیات صورت گرفته در ایست بازرسی شمال سینا و کشته شدن 29 نظامی به‌شمار می‌آید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: