جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 15 آبان 1393     
بارسلونا با مسی نفس کشید

تسنیم: در شب دوم رقابت‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا 8 دیدار برگزار و چهره 4 تیم صعود کننده دیگر مشخص شد. تیم‌های بایرن مونیخ، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و پورتو با غلبه بر حریفان خود صعود زودهنگام‌شان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کردند.

در مهمترین دیدار شب گذشته (چهارشنبه) که تا بامداد امروز (پنج شنبه) به طول انجامید، بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانتس آرنا میزبان رم بود که در این دیدار شاگردان پپ گواردیولا با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف ایتالیایی خود به پیروزی رسیدند و با کسب 12 امتیاز کامل از 4 بازی به جمع تیم‌های صعودکننده‌ای همچون رئال مادرید و بورسیا دورتموند پیوستند. گل‌های بایرن مونیخ در این دیدار را فرانک ریبری (38) و ماریو گوتزه (65) به ثمر رساندند.

در این گروه (E) منچستر سیتی با پذیرش شکست دور از ذهن مقابل زسکا مسکو به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد تا کارش برای صعود سخت شود.

در گروه F بارسلونا در آمستردام میهمان آژاکس بود که موفق شد با 2 گل‌ لیونل مسی در دقایق 36 و 76 حریف هلندی خود را شکست دهد و با رسیدن به امتیاز 9 همراه با پاری‌سن‌ژرمن که آپوئل نیکوزیا را با تک گل دقیقه 2 ادینسون کاوانی مغلوب کرد و 10 امتیازی شد، راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

در گروه G چلسی با تساوی یک بر یک مقابل ماریبور متوقف شد و با 8 امتیاز صدرنشین ماند تا کار صعودش به هفته‌های بعد بکشد. همچنین در گروه H پورتو با پیروزی 2 بر صفر مقابل اتلتیک بیلبائو 10 امتیازی شد و صعودش را قطعی کرد. 

نتایج کامل بازی‌های شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا که تا بامداد امروز به طول انجامید به شرح زیر است:

گروه E

بایرن مونیخ 2 - رم صفر

گل‌ها: فرانک ریبری (38) و ماریو گوتزه (65) برای بایرن مونیخ

منچستر سیتی یک - زسکا مسکو 2

گل‌ها: یحیی توره (8) برای منچستر سیتی، سیدو دومبیا (2 و 32) برای زسکا 

گروه F

آژاکس صفر- بارسلونا 2

گل‌ها: لیونل مسی (36 و 76) برای بارسلونا

پاری‌سن‌ژرمن یک - آپوئل نیکوزیا صفر

گل‌ها: ادینسون کاوانی (2) برای پاری‌سن‌ژرمن

گروه G

ماریبور یک - چلسی یک

گل‌ها: آگیم ایبرامی (50) برای ماریبور، نمانیا ماتیچ (73) برای چلسی

اسپورتینگ لیسبون 4 - شالکه 2

گل‌ها: محمد نبی سر (26)، جفرسون (52)، نانی (72) و اسلام سلیمانی (90) برای اسپورتینگ، اریک چوپو موتینگ (17 - گل به خودی) و دنیس آیوگو (88) برای شالکه

گروه H

اتلتیک بیلبائو صفر - پورتو 2

جکسون مارتینز (56) و یاسیان براهیمی (73) برای پورتو

شاختار دونتسک 5 - باته بوریسوف صفر

داریو سرنا (19)، الکس تیژرا (48) و لوئیز آدریانو (58 - پنالتی و 83 و 90) برای شاختار




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: