جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 آبان 1393     
انقلاب ما به امثال شهردار منطقه 18 نیاز دارد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، سردار کاظمینی در مراسم گرامیداشت مقام والای شهدای کربلا گفت: همه ما در حسینیه ای جمع شده ایم که ما را با شهدای راه کربلا پیوند می دهد. امروز در محضر پدران و مادران شهیدانی هستیم که همچون مولایشان امام حسین(ع) عزیزان شان را در راه اسلام فدا کردند و با خون آنها درخت انقلاب را سیراب ساختند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) درباره همزمانی روز عاشورای حسینی با روز 13 آبان اظهار داشت: این تقارن تاریخی یک درس بزرگ برای همه ماست. انقلابی که در روز 13 آبان توسط دانشجویان پیرو خط ولایت شکل گرفت، ادامه راه پررهرو شهدای کربلاست. آنها در آن روزگار به ستیز با دشمن شان پرداختند و باعث شدند تا جوانان ما این آگاهی را بیابند که با ظالم زمانه شان به مبارزه برخیزند. حال وظیفه ماست که ثمره این حرکت ارزشمند که همان انقلاب اسلامی است را حفظ کنیم. این ممکن نیست، مگر با پیروی از مقام عظمای ولایت.

سردار کاظمینی افتتاح رسمی حسینیه خیمه گاه امیرالمومین (ع) در شب تاسوعای حسینی را برکتی افزون بر این مجموعه خواند و خاطرنشان کرد: همین که این حسینیه تنها در مدت 72 روز ساخته شده نشان از عظمت سرور و سالار ما، اباعبدالله الحسین (ع) ماست که به امور ما عنایت ویژه ای دارد. این نشان می دهد کاری که از روی اخلاص انجام شود، مورد حمایت قرار می گیرد.

این فرمانده عالی رتبه سپاه درباره نقش مدیریت جهادی در آبادانی شهر گفت: از همه دست اندرکارانی که در ساخت این پروژه به میدان آمدند قدردانی می کنم. جا دارد در این محفل معنوی تشکر ویژه ای هم از شهردار منطقه 18، آقای نوروزی داشته باشم که در این مدت از هیچ حمایتی برای ساخت این مجموعه مضایقه نکرد. او ثابت کرده که یک انقلابی، یک مدیر جهادی و یک بسیجی واقعی است، مگرنه ساخت این پروژه در مدت زمان اندک 72 روزه در هیچ شیوه مدیریتی قابل اجرا نیست. انقلاب ما به امثال شهردار منطقه 18 نیاز دارد تا مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری، با مدیریت جهادی بتوانیم در عرصه های اقتصادی و فرهنگی توانمند ظاهر شویم.

وحید نوروزی، شهردار منطقه 18 نیز ضمن تقدیر از حضور سردار محسن کاظمینی در این مراسم از همیاری کامل شهرداری منطقه 18 با نیروهای بسیج و سپاه خبر داد و اظهار داشت: فکر نمی کنم در هیچ دوره ای، چنین رابطه ای میان مدیران شهری با برادران بسیجی و سپاهی ایجاد شده باشد. این اتفاق را به فال نیک می گیریم و از همه توان برای خدمت رساندن به یاران انقلاب استفاده خواهیم کرد.

برپایه این گزارش،در پایان این مراسم،سردار کاظمینی با اهدای لوح یادبود و تندیس ویژه کربلا به وحید نوروزی، شهردارمنطقه 18 ازتلاش های شبانه روزی اوو همکارانش برای احداث هر چه زودتر حسینیه خیمه گاه امیرالمومنین (ع) تقدیر کرد. همچنین با حضور سردار کاظمینی و شهردار منطقه 18 پرچم حسینیه نیز پرده برداری شد.

گفتنی است :حسینیه خیمه گاه امیرالمومین (ع) در زمینی به مساحت 1000 متر مربع در محله خلیج فارس منطقه 18 احداث و افتتاح شده است. این حسینیه با بودجه ای اندک و تنها طی 72 روز به بهره برداری رسیده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: