جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 آبان 1393     
رفع مشکل کمبود فضای بانوان در اتوبوسهای بی آر تی با ورود نسل جدید اتوبوس ها

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی در خصوص راه اندازی خطوط جدید گفت : آخرین خط BRT که راه اندازی شده ، از پایانه شهید افشار به پایانه لاله است که به دلیل ارتباطی که میان سایر خطوط متقاطع ایجاد می کند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


مهندس پیمان سنندجی گفت : برای این خط هنوز مسیر ویژه  راه اندازی نشده و دلیل آن وجود یک سری مشکلات است که با رفع آن در بزرگراه صدر مسیر ویژه را نیز برای این خط  در نظر خواهیم گرفت .

وی در ادامه افزود : این خط BRT  خط 4 و 9 را قطع می کند  و توانسته است در این مدت که از راه اندازی آن می گذرد ، مسافران خود را جذب کند . در مورد ادامه خط از پایانه علم و صنعت به میدان آرژانتین نیز  در حال انجام مطالعات و بررسی های لازم هستیم .

سنندجی گفت : در خصوص کم بودن فضای بانوان در برخی از اتوبوس های BRT باید منتظر باشیم تا اتوبوس های جدید از راه برسند و در این خط به کار گرفته شوند . این مشکل به دلیل اختصاص یافتن دو در اتوبوس به آقایان به وجود آمده و خوشبختانه در اتوبوس های جدید که خریداری کردیم این مشکل وجود ندارد.

وی در ادامه افزود : با آمدن نسل جدید اتوبوس ها و تزریق آن به خطوط  این مشکل رفته رفته حل خواهد شد .

سنندجی در خصوص طرح نصب سطل زباله در اتوبوس های شرکت واحد خاطر نشان کرد : از چندی پیش اعلام شد که قرار است به جهت تامین نظافت و پاکیزگی در اتوبوس ها ، شرکت واحد اقدام به نصب سطل های زباله کند ، البته این پروژه اعلام شده و در حال انجام است ولی هنوز تا تکمیل این طرح و مورد پوشش قرار گرفتن تمام خطوط و 6500 اتوبوس شرکت واحد مقداری زمان صرف خواهد شد.

وی در زمینه نظافت روزانه اتوبوس ها در پایانه ها خاطر نشان کرد : در حال حاضر به طور روزانه در تمام  پایانه های شرکت واحد اتوبوس رانی کار نظافت روزانه اتوبوس ها انجام می شود که شایان ذکر است  که این روش در سیستم های فرودگاهی به کار گرفته می شود.

سنندجی در خاتمه گفت : در حال حاضر در پایانه های تجریش ، علم و صنعت ، خاوران ، معین و ... با ورود هر اتوبوس ، کار نظافت بیرون و داخل اتوبوس ها به شکل مستمر انجام می پذیرد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: