جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، معاون امور شهرداریهای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اجرای اولین پروژه برقی سازی عملیاتی در مد حمل و نقلی اتوبوس‌های برقی در کرج برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به اظهارات اخیر رئیس شورای شهر تهران درخصوص تأخیر قرارداد تأمین ۷۹۱ دستگاه واگن متروی تهران پاسخ داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اجرایی می شود، گفت: هرگونه افزایش نرخ کرایه در هریک از بخش های حمل و نقل عمومی شامل تاکسی، اتوبوس و مترو پیش از اردیبهشت تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، تکمیل ایستگاههای باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ به همراه پیگیری پروژه‌های مربوط به توسعه خطوط ۲،۴،۶ و ۷ و همچنین سرعت گرفتن عملیات اجرایی خطوط جدید شبکه مترو پایتخت در کنار مساله احداث پایانه‌ها و پارکینگ‌های خطوط مختلف مترو، اهم اقدامات اجرایی شرکت مترو تهران در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی گسترده این شرکت در برگزاری نماز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: فاصله حرکت قطارها در خط ۴ متروی تهران که در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس قرار دارد از ابتدا تا پایان مراسم کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران دلایل کمبود بلیت در پایانه‌ها در اوقات پرتقاضا را تشریح کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی در پنجشنبه و جمعه آخر سال برای زیارت اهل قبور خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: سومین قطار ارتقا یافته در پروژه DC پلاس، پس از گذراندن مراحل تست به ناوگان مترو تهران پیوست و در حال خدمات‌رسانی به مسافران است.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و استقلال، خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از رکوردشکنی تعداد مسافران مترو در یازده ماه امسال در مقایسه با سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، آخرین اقدامات و وضعیت ناوگان اتوبوسرانی تهران را تشریح کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به افزایش قیمت تاکسی سورن از ۳۶۲ میلیون به ۴۸۰ میلیون تومان، این افزایش قیمت را غیرقابل قبول دانست.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال در جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و نفت گچساران، خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خرید و نصب ۲۵ دستگاه هوشمند توقف اضطراری برای بالا بردن ایمنی پله برقی‌ها در متروی تهران خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر روابط عمومی متروی تهران اعلام کرد: اختلال خط ۱ مترو برطرف شد و اعزام قطارهای فوق‌العاده برای کاهش زمان انتظار مسافران انجام شده است.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،عملیات اجرایی پروژه توسعه شمال غربی خط ۷ متروی تهران با حضور معاون حمل و نقل شهرداری تهران، شهردار منطقه ۵ و جمعی از مسئولین شهرداری تهران آغاز شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه سیستم سیگنالینگ نقش بسزایی در تردد ایمن قطارها برعهده دارد و تضمین‌کننده سیر ایمن، با حداقل سرفاصله زمانی در مترو است، گفت: با همت و تلاش همکاران بخش مهندسی، گام‌های بزرگی در جهت خودکفایی در این بخش برداشته شده است.