جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از خلوتی معابر تهران خبر داد و به رانندگان توصیه کرد با سرعت مجاز رانندگی کنند و دچار وسوسه سرعت غیرمجاز نشوند.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس خبر داد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عابرین پیاده، بیشترین فوتی‌های تصادفات پایتخت را تشکیل می‌دهند؛ گفت: پلیس برای کنترل سرعت غیرمجاز رانندگان متخلف که نقش مهمی در وقوع تصادفات مرگبار داشته است، به دوربین‌های پیشرفته‌تری مجهز شده است.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال روز جمعه ۱۷ فروردین ماه در محدوده استان البرز خبر داد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، سخنگوی سازمان اورژانس کشور، برخی از مهم‌ترین حوادث در ایام نوروز ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا شنبه ۱۸ فروردین ماه در جاده های کشور خبر داد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از پایان اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌های کشور خبر داد و اعلام کرد که در طول اجرای این طرح ۸۱۳ تن در صحنه تصادفات جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خلوتی نسبی معابر تهران در ایام نوروز توصیه هایی را به رانندگان ارائه کرد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت در بزرگراه شهید باقری خبرداد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات منجر به فوت از ۲۴ اسفندماه را ۳۸۳ فقره اعلام کرد و گفت: عدم توجه به جلو، عدم توانایی در کنترل وسیله و سرعت و سبقت سه علت اصلی تصادفات جاده‌ای است.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از شروع موج برگشت سفرهای نوروزی در نیمه اول تعطیلات سال نو خبر داد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه به سمت شمال خبر داد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،سخنگوی فراجا اعلام کرد که آمار جانباختگان تصادفات رانندگی به دلیل کیفیت خودروها و جاده‌ها قابل ملاحظه است.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز رئیس پلیس راه کشور از یک‌طرفه شدن جاده چالوس به دلیل افزایش حجم ترددها خبر داد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال و همچنین تمهیدات پلیس برای پنجشنبه و جمعه‌آخرسال را تشریح کرد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از صدور بیش از ۲۲ میلیون اعمال قانون تخلفات رانندگی در پایتخت خبرداد و گفت که این آمار مربوطه به ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را در ایام نوروز اعلام کرد.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور فراجا در هجدهمین همایش روسای پلیس راه و راهور فراجا که صبح امروز ۱۵ اسفند، با حضور فرمانده فراجا، وزیر مسکن، راه و شهرسازی و ... برگزار شد، گفت: نشست امروز به منظور بررسی عملکرد سال گذشته پلیس راهور و بررسی طرح‌های بزرگ ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ و ‌چشم‌انداز برنامه‌های آتی برگزار شده است. در جمع امروز بیش از ۹۰۰ نفر از فرماندهان پلیس راهور فراجا حضور دارند که به شما عزیزان خیرمقدم عرض می‌کنم.

به گزارش حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، فرمانده فراجا در هجدهمین همایش روسای پلیس‌های راه و راهور فراجا که صبح امروز (۱۵ اسفند) برگزار شد، گفت: امروز آقای بذرپاش که دوست قدیمی من هستند اینجا حضور دارند و نکاتی را مطرح کردند، ما همین قول آخر ایشان را قلم می‌گیریم و پیگیر هستیم تا روند ساخت مسکن پرسنل انتظامی انجام شود.

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، سردار احمدرضا رادان در هجدهمین همایش روسای پلیس راهور فراجا که پیش از ظهر امروز ۱۵ اسفندماه در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد، گفت: به عدد آمار ۶۰۰ میلیارد کیلومتر، میزان پیمایش یک سال در کشور است که این آمار را اگر بخواهیم با توجه به تعداد خودروها و واحدهای کنترلی و رانندگان و… و با شمار جانباحتگان و تصادفات مقایسه کنیم، آمارها از اقدامات مثبت و روبه‌رو رشد حکایت دارد، اما کافی نیست.