جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از ورود اتوبوس های برقی به ناوگان کرج خبر داد و گفت: با همکاری و مشارکت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، شرکت ایران خودرو دیزل و شهرداری کرج، اولین سری از اتوبوس‌های برقی به طور رسمی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج شد و مقصد بعدی این اتوبوس‌ها شهر اراک خواهد بود.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، جلسه مشترک مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران برگزار و بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در ناوگان تاکسی‌های برقی تأکید شد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، در اولین روز بهمن‌ماه ۱۴۰۱ و همزمان با بیست‌ودومین شنبه «امید و افتخار» مراسم رونمایی از ناوگان حمل و نقل پاک با حضور شهردار تهران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و برخی از مدیران شهری و دولتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، استفاده فزاینده از خودروها در جهان باعث آلودگی هوا و تبدیل آن‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع آلاینده شده‌ است که تبعات مختلف زیست محیطی به دنبال دارد و سلامت انسان را نیز تهدید می‌کند. در این شرایط تلاش شده در قالب روزهای جهانی مانند«روز جهانی بدون خودرو» مردم به کنار گذاشتن خودرو تشویق شوند.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، کارزاری تحت عنوان «درخواست توسعه دوچرخه های اشتراکی جهت کمک به حمل و نقل پاک» در حال برگزاری است.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک در مورد جزئیات ورود اسکوترهای برقی اشتراکی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران طی فراخوانی آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت با کلیه شرکت‌ها به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها در زمینه ارائه خدمات دوچرخه اشتراکی به شهروندان اعلام کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد وضعیت دوچرخه‌های اشتراکی در تهران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، شهردار منطقه۱۳ از تکمیل و ایمن سازی مسیر دوچرخه سواری ویژه کودکان و نوجوانان به منظور گسترش استفاده از وسایل حمل و نقل پاک در پارک آموزش ترافیک بوستان جنگلی سرخه‌حصار خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود نسل جدید اتوبوس‌های برقی به ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از رونمایی نخستین اتوبوس برقی تولید داخل خبر داد و گفت: شهرداری جهت حمایت و پشتیبانی از تولید ملی، تفاهم‌نامه‌ای جهت خرید این اتوبوس‌ها منعقد می‌کند.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به طراحی حدود ۵۰۰ کیلومتر خطوط اصلی دوچرخه و پیاده روی در بوستان ها در برنامه سوم توسعه شهرتهران، گفت: تا امروز ۱۸۰ کیلومتر به مرحله اجرا رسیده است و تا سال ۱۴۰۲ موظف هستیم این خطوط را در اختیار شهروندان قرار دهیم. امیر محسنی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ در حوزه ورزش پایتخت، دچار مشکلاتی شدیم، گفت: در زمانی که وضعیت قرمز بود، تمامی مجموعه های ما تعطیل بود و هرگاه وضعیت و شرایط بهتر می شد، ورزش های پر برخورد تعطیل می شد. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به جز ورزش های آبی و ورزش های پر برخورد همچون کشتی، سایر ورزش ها در مجموعه های شهرداری تهران به شهروندان خدمات رسانی می دهند، افزود:‌ ایستگاه های ورزش شهروندی در بوستان های پایتخت با حضور مربیان حرفه ای فعال هستند. مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه در دوران کرونا این سازمان با ایجاد خلاقیت هایی فعالیت هایی را انجام داد تا ورزش شهری به زمین نماند، ادامه داد: ۱۳۰۰ کلیپ در خصوص ورزش در خانه، بازی در خانه، ورزش های گروهی، مسابقات پدر و پسر، مادر و دختر و کارهایی که باعث شد شهروندان به فعالیت روی آورند، انجام شد. محسنی با تاکید بر اینکه در مناطق ۲۲گانه نیز فعالیت هایی در دوران کرونا انجام شد، اظهارکرد: در محلات شهر تهران هر منطقه با مخاطبین خود ارتباط سازی کرد و مخاطبان ورزشی بار دیگر به ورزش شهروندی روی آوردند. مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی اپلیکشن “اینوگام” اذعان کرد: هر نوع فعالیت بدنی و پیاده روری در این اپلیکشن ثبت خواهد شد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با استقبال از همکاری بخش خصوصی در تأمین ناوگان مورد نیاز گفت: شرکت واحد برای ورود بخش خصوصی در تأمین بخشی از نیاز ناوگان به اتوبوس‌های جدید آمادگی دارد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از به‌کارگیری موتورسیکلت های برقی در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، گسترش حمل ونقل پاک بویژه دوچرخه و مترو را راهبرد اصلی مدیریت شهری خواند وگفت: برای رسیدن به دو هدف مهم کاهش ترافیک و آلودگی هوا، نیازمند ادامه دو رویکرد توسعه سامانه‌های حمل و نقل پاک و اولویت دادن به پیاده‌محوری و پرهیز از خودرومحوری هستیم.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایجاد مرکز نوآوری حمل ونقل پیشرفته با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،معاون علمی و فناوری رییس جمهور از برنامه برای تولید اتوبوس‌های برقی خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک تاکید کرد که تردد با دوچرخه به عنوان یک الگوی رایج در زندگی روزمره شهروندان باید تبدیل شود.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برنامه ریزی برای ورود نسل جدید اتوبوس های برقی به پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،مدیر عامل ایران خودرو از آمادگی این شرکت برای ساخت اتوبوس های برقی خبر داد.